Veel gestelde vragen

Dealer van alle merken Grote showroom Ruim 35 jaar ervaring Deskundig advies Uitstekend garanties CBW erkend

Veel gestelde vragen

1Hoe kan ik contact opnemen?
Heeft u een vraag of opmerking, dan verzoeken wij u vriendelijk ons contactformulier in te vullen. Deze vindt u hier. Onze medewerkers van de klantenservice zullen zsm contact met u opnemen.

Voor urgente vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 070-3960610.
2Kan ik een afspraak maken voor een bezoek aan onze showroom?
Ja, dat kan zeker. Via dit afspraakformulier maakt u eenvoudig en snel een afspraak voor een deskundig adviesgesprek in onze grote showroom in Rijswijk.

Hier vindt u o.a. de grootste Luxaflex Gallery Shop van de Randstad, een Verosol Studio en alle collecties van o.a. de merken Luxaflex, Verosol, Bece, Multisol, Wood&Washi, Toppoint en Blend. Daarbij bieden wij een zeer grote collectie in gordijnen, vloeren, traprenovatie, vloerkleden en boxsprings. Bekijk ook www.woonmode.nl voor meer informatie.
3Zoekt u zonwering/ raambekleding/ gordijnen voor uw bedrijf/ kantoor/ overheidsinstelling?
Dan is Zonweringstore ook graag uw professionele partner. Wij hebben meer dan 35 jaar ervaring als specialist in o.a. zonwering en raambekleding en zijn ieder jaar vele honderden zakelijke klanten van dienst met de levering van onze producten. Uiteraard kunt u de producten ook door ons professionele montageteam laten inmeten en vakkundig laten plaatsen.
4Is Zonweringstore.nl erkend dealer?
Ja, al meer dan 35 jaar is Zonweringstore erkend dealer van vrijwel alle a-merken, zoals Luxaflex, Verosol, Bece, Multisol, Wood&Washi, Toppoint en Blend. Daarbij is Zonweringstore een CBW erkende woonspecialist, een extra waarborg voor goede service en garanties.
5Heeft u een klacht op een door Zonweringstore geleverd product?
Wij werken met hoogwaardige producten van enkel betrouwbare a-merken. Echter, het kan altijd voorkomen dat er een probleem ontstaat met een product.

Wilt u in dat geval ons een e-mail sturen met een duidelijke omschrijving van uw klacht inclusief één of meerdere foto’s. Daarbij graag uw contactgegevens, zoals uw adres en telefoonnummer. Tevens verzoeken wij u uw ordernummer te vermelden, zodat we alle gegevens van de producten uit ons systeem kunnen halen.

Wanneer u de klacht heeft gemeld zal onze serviceafdeling zsm contact met u opnemen.
6Garantievoorwaarden
De productgaranties op de door Zonweringstore geleverde producten is per fabrikant/ merk verschillend. De meesten fabrikanten/ merken bieden 2 jaar garantie op hun producten. Luxaflex biedt u 5 jaar garantie, echter zijn hier voorwaarden aan verbonden. In alle gevallen geldt dat klachten/ problemen die zijn ontstaan door een ondeskundige inmeting/ montage per definitie buiten de garantievoorwaarden vallen.

Producten die u via onze webwinkel besteld worden volgens de door u ingevoerde specificaties gemaakt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing. De verkoopovereenkomst is hiermee na uw (deel)betaling definitief.
7Meetinstructies
Het inmeten van zonweringproducten is eenvoudig zelf te doen, indien u onze meetinstructies volgt. Om te beginnen zijn er een aantal termen die u even moet weten. Zo zijn er 2 mogelijkheden om een zonweringproduct te plaatsen: 'in de dag' of 'op de dag' plaatsing.

'In de dag' en 'op de dag'
'In de dag' wil zeggen dat het zonweringproduct in het raamkozijn geplaatst wordt. Hierbij is het van belang te weten, dat u het product minimaal 1 cm ruimte moet geven. De breedte- en hoogtemaat die u dus meet in het kozijn, vermindert u dus met 1 cm. Deze 'netto maat' wordt ook wel de blijvende maat genoemd, en is de maximale maat van het product.

'Op de dag' wil zeggen dat het zonweringproduct op het raamkozijn geplaatst wordt. Hierbij wordt gemiddeld een 'overmaat' van 5 cm aangehouden voor de breedte. Het enige dat u moet controleren, is of deze 5 cm extra, geen belemmering vormt bij de plaatsing van het product. Voor de hoogte is het nog makkelijker: u geeft de 'netto maat' op van de totaalhoogte van het product. Ook nu heeft u de blijvende maat van het product.

Wanneer wordt een product 'in de dag' geplaats, en wanneer 'op de dag'?
Dit hangt af van uw raam, en uw raamkozijn. De meeste mensen geven de voorkeur aan 'in de dag' plaatsing. Maar dit kan soms niet, doordat het raam naar binnen opengaat. Het is dus een kwestie van even goed bekijken hoe uw raam en raamkozijn bij u thuis is gemaakt. Indien het raam naar buiten opengaat, en u het zonweringproduct in het kozijn kan plaatsen, geeft u bij uw bestelling dus 'in de dag' plaatsing aan. Kan dit niet, of vindt u het zelf mooier/ praktischer om het product op het kozijn te plaatsen, dan geeft u bij uw order 'op de dag' plaatsing aan.

Dagmaat en blijvende maat
Een dagmaat betekent dat deze nog gecorrigeerd moet worden. Een blijvende maat betekent dat dit de netto maat is, die dus niet meer gecorrigeerd wordt. Voor het gemak, werkt Zonweringstore.nl met blijvende maten. Dit om misverstanden te voorkomen.

Gouden Tip:
Meet alles voor de zekerheid minimaal 1 keer na. Zo weet u 100% zeker dat u de juiste maat opgeeft. Twijfelt u of u de juiste maat gemeten hebt, of heeft u vragen? Neem dan via ons contactformulier contact met ons op, en wij helpen u verder!
8Montage instructies
Via onderstaande links vindt u de montage instructies van de meest voorkomende producten. Wij adviseren u deze informatie goed door te nemen, voordat u de producten gaat plaatsen. Heeft u aanvullende vragen, neemt u dan contact met ons op via ons contactformulier.

Luxaflex Duette Plisse
Model 3202
Model 2101
Topdown/bottomup
Trufit

Luxaflex houten jaloezie
50/70mm

Luxaflex jaloezie
16/25mm
16/25mm Powerview
16/25mm Trufit
35/50/70mm
230V Powerview instellen
Ingespannen topdown/bottumup

Luxaflex Plisse hordeur
Allure

Luxaflex Powerview
Quickstart

Luxaflex Rolgordijn
In cassette
Type 10 Standaard
Type 20 Montageprofiel

Luxaflex Silhouette
Luxaflex Silhouette

Luxaflex Twist
Rolgordijn

Luxaflex Vouwgordijnen
Elegant wonen
Tijdloos wonen
Offerte aanvraag

Inloggen

Wachtwoord vergeten?